Do Baldur's Gate 3 zmierzają nowe złe zakończenia. Fani Mrocznej Żądzy są wniebowzięci

Lubicie podejmować złe wybory w grach wideo? To na pewno ucieszy was fakt, że Larian Studios szykuje dwa nowe negatywne zakończenia dla Baldur’s Gate 3.

Do Baldur's Gate 3 zmierzają nowe złe zakończenia. Fani Mrocznej Żądzy są wniebowzięci
Źródło fot. Larian Studios
i

Popularność Baldur’s Gate 3 wciąż nie słabnie. Choć tytuł od Larian Studios ostatnio otrzymał poważnego konkurenta w postaci Helldivers 2, to gra RPG oparta na franczyzie Dungeons and Dragons wciąż jest uwielbiana i ogrywana przez graczy na całym świecie.

Ciągłe zainteresowanie tytułem przekłada się oczywiście na wsparcie twórców i kolejne aktualizacje. Choć obecnie gracze nie mają szans na DLC i kontynuację w wykonaniu Larian Studios, to deweloperzy nieustannie poprawiają grę i dodają do niej nowe elementy. Już niedługo do BG3 trafią zupełnie nowe, mroczne zakończenia i to nie tylko dla graczy Mrocznej Żądzy.

Nowe zakończenia w Baldur’s Gate 3

Larian Studios nie zwalnia tempa. Po otrzymaniu czterech statuetek na tegorocznej gali BAFTA Games, w tym dla najlepszej gry roku i dodatkowej nagrody publiczności, deweloperzy już teraz zapowiedzieli kolejną aktualizację Baldur’s Gate 3.

Na swoim blogu na Steam, twórcy podzielili się z fanami najbliższymi planami rozwoju gry. Największą nowością mają być nowe zakończenia, które trafią do gry wraz z patchem numer 7. Mają oczywiście wynikać ze złych (celowych lub nie) wyborów podejmowanych przez graczy. Twórcy przy okazji podzielili się dwoma gifami, które zdradzają czego mniej więcej możemy się spodziewać.

Pierwszy z nich prezentuje coś w rodzaju rzucania złego zaklęcia przez gracza w stronę wszystkich postaci drugoplanowych klęczących przed bohaterem podczas epilogu gry. Drugie z kolei prezentuje bohatera przemierzającego krainę wypełnioną stosami ciał i krwią pokonanych przy zaćmieniu słońca.

Choć zakończenia przedstawiają charakterystycznego drakona będącego uosobieniem Mrocznej Żądzy, to twórcy uspakająją, że nowe epilogi będą dotyczyć także innych bohaterów, niekoniecznie kierowanych przez wewnętrzne zło.

Grozy zakończeniom doda nowy utwór skomponowany przez autora ścieżki dźwiękowej do BG3 Borislava Slavova. March of Darkness jest już dostępne na kanale YouTube Larian Studios, a pierwsze komentarze fanów świadczą o niepowtarzalnym i idealnie wyważonym mrocznym tonie, którego nadał twórca.

Fani Mrocznej Żądzy są zachwyceni

Nowa zapowiedź od Larian Studios ucieszyła graczy, a w szczególności tych rozmiłowanych w przechodzeniu gry postacią Mrocznej Żądzy.

Chcecie mi powiedzieć, że potrzebuję kolejny raz przejść ścieżkę Durge'a?

– -Binxx-

Nie żartował (Durge/Mroczna Żądza), mówiąc, że wybrukuje sobie drogę trupami

– VioletGardens-left

Entuzjazm graczy może nie do końca dobrze świadczyć o ich dobrych zamiarach względem mieszkańców Faerunu, ale na tym właśnie polega urok gier RPG. Nikt nas nie ogranicza i każdy może przechodzić grę w najbardziej odpowiedni dla siebie sposób.

Póki co nie wiadomo kiedy aktualizacja trafi na serwery. Oprócz nowych zakończeń twórcy planują wprowadzić dużo poprawek, a także udostępnić graczom narzędzie modderskie, które umożliwi fanom modyfikowanie takich elementów jak dźwięk, animacje i grafiki w BG3.

Więcej na temat:   cRPG   Baldur's Gate 3

Porzucone gigantyczne kasyno z Cyberpunka 2077 może wkrótce stać się dostępne dla graczy. Wszystko dzięki jednej osobie

Jak sprawić, by wyłączona z gry lokacja znów do niej trafiła? Zbudować ją samemu. Taką decyzję podjął jeden youtuberów i na własną rękę ulepsza Cyberpunka 2077.

Porzucone gigantyczne kasyno z Cyberpunka 2077 może wkrótce stać się dostępne dla graczy. Wszystko dzięki jednej osobie

Pomijając jedną rozmowę w I akcie Baldur's Gate 3 popsujecie życie masie bohaterów. To pokazuje jak ważna jest ta poboczna postać

Nigdy nie lekceważcie diabelskiego maga, który chce znaleźć odpowiedniego nauczyciela.

Pomijając jedną rozmowę w I akcie Baldur's Gate 3 popsujecie życie masie bohaterów. To pokazuje jak ważna jest ta poboczna postać

Scenarzysta Baldur's Gate 3 zdradził, że było blisko, byśmy odwiedzili w grze startową lokację z „jedynki”

W wywiadzie dla serwisu Rock Paper Shotgun Adam Smith i Swen Vincke ze studia Larian zdradzili, że w Baldur's Gate 3 omal nie pojawiło się Candlekeep, czyli lokacja startowa z pierwszej odsłony cyklu. Dlaczego z niej zrezygnowano?

Scenarzysta Baldur's Gate 3 zdradził, że było blisko, byśmy odwiedzili w grze startową lokację z „jedynki”